Apr 15, 2008

离别

This is a special day for me.
We say Goodbye to each others, We hug each others too....
We are taking photo to keep this moment for memory.
I feel very upset.
Today leaving, don't know have to wait till when we will meet again, But I tell myself, today leaving is for the next time gathering oh!
Anyway... Im here thanks for all my friends.
I will remember all of you always...

很期待又害怕这一天的到来, 告诉自己这一天不准哭.
已经不知道在写辞职信后偷偷哭了多少个日子.

很舍不得老朋友, 特别是美玲.
有点讨厌她, 学什么写离别感言. 当我收到这一束花阅读了卡上的感言, 终於忍不住决堤了.
" 我把要对你说的话藏在心中,知心好友是不用说什么做什么."
我永远记得这一番话, 我会鲁直地守护这份友谊.

还记得SARA哭红了眼,说不出话.也许离开以后,没人会记得起我.可是这一切一切值得了!
人生难得一知己, 我却有那么多.

等了好久, 也不敢面对的这一刻还是来了.
感到欣慰的是老板的那一番话和那一份厚礼.

难忘的4月15日
因为风雨而淬炼出力量,
这是我人生最美丽的一个转折.


No comments: